Байгуулллагын соёл


Байгууллагын соёл гэж юу вэ?

Байгууллагын соёл гэдэг нь байгууллагын доторх ажилтны зан төлөвийг тодорхойлсон үнэт зүйлс, итгэл үнэмшил, хандлага, тогтолцоо, дүрэм журмын цогц юм. Соёл нь ажилчид, үйлчлүүлэгчид, борлуулагчид болон оролцогч талууд байгууллага болон түүний брэндийг хэрхэн мэдэрч байгааг харуулдаг.

Соёлыг байгууллагын зорилго эсвэл эрхэм зорилготой андуурч болохгүй, гэхдээ хоёулаа үүнийг тодорхойлоход тусална. Соёлыг хэвлэлийн мэдээ, бодлогын баримт бичгүүд биш, тууштай, жинхэнэ зан үйлээр бий болгодог. Гүйцэтгэх захирал хямралын үед хэрхэн хариу үйлдэл үзүүлэх, баг нь хэрэглэгчийн шинэ шаардлагад хэрхэн дасан зохицох, эсвэл менежер алдаа гаргасан ажилтнаа хэрхэн засч залруулахыг хараад та компанийн соёлыг хэрхэн ажиллаж байгааг харж болно.

Танай компанид соёлын ач холбогдол юу вэ?

Ажилд авах хүчин чармайлтаа сайжруулах

  1. Ажилчдын 77% нь өргөдөл гаргахаасаа өмнө компанийн соёлыг харгалзан үздэг энэ нь Ажилтнуудын тогтвортой байдлыг сайжруулдаг
  2. Соёл нь ажилчдын 65% нь ажилдаа үлдэх гол шалтгаануудын нэг юм. Энэ нь Брэндийн онцлогийг сайжруулдаг.
  3. Ажилчдын 38% нь дараах шалтгааны улмаас ажлаа солих хүсэлтэй байгаагаа мэдэгддэг.  Энэ нь Компанийн соёл муу байдгаас үүдэлтэй.
  4. Эерэг соёлтой компаниуд ажилчдын оролцоо 72% хүртэл өндөр байдаг. Хамгаалах оролцоог сайжруулах

Байгууллагын соёл нь цаг баримтлах, өнгө аясаас эхлээд гэрээний нөхцөл, ажилчдын тэтгэмж хүртэл таны бизнесийн бүхий л асуудалд нөлөөлдөг. Ажлын байрны соёл таны ажилтнуудтай нийцэж байвал тэд илүү тав тухтай, дэмжиж, үнэлэгдэх болно. Соёлыг эрхэмлэдэг компаниуд хүнд хэцүү цаг үе, бизнесийн орчны өөрчлөлтийг даван туулж, илүү хүчирхэг болж чадна.

Авьяаслаг хүмүүсийг татах, өрсөлдөөнөөс илүү гарахад соёл нь гол давуу тал юм. Ажилчдын 77 хувь нь өргөдөл гаргахаасаа өмнө компанийн соёлыг анхаарч үздэг бөгөөд ажилчдын бараг тал хувь нь илүү соёлтой байгууллагад бага цалинтай ажиллахын тулд одоогийн ажлаа орхидог. Байгууллагын соёл нь ажилчдын сэтгэл ханамжийн хамгийн чухал үзүүлэлтүүдийн нэг бөгөөд ажилчдын бараг гуравны хоёр (65%) нь ажилдаа үлддэг гол шалтгаануудын нэг юм.

Microsoft болон Salesforce-ийг авч үзье. Технологид суурилсан хоёр компани хоёулаа дэлхийн жишигт нийцсэн жүжигчид, биширдэг брэндүүд бөгөөд аль аль нь соёлыг урьтал болгосонтой холбоотой. Стив Балмерын удирдлаган дор өрсөлдөх чадвараараа алдартай Майкрософт компанийг 2014 онд компанийн гүйцэтгэх захирлаар томилогдсон Сатя Наделла эерэгээр өөрчилсөн. Тэрээр компанийн соёлыг боловсронгуй болгох хөтөлбөрийг хэрэгжүүлж эхэлсэн нь өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлсэн. тасралтгүй суралцах. Ажилчдыг өөрийгөө батлахын оронд өөрийгөө сайжруулахыг урамшуулсан. Өнөөдөр Майкрософт компанийн зах зээлийн үнэлгээ 1 их наяд ам.долларт хүрч, дэлхийн хамгийн үнэ цэнэтэй компаниудын нэг болох Apple болон Amazon-той дахин өрсөлдөж байна.


Salesforce нь корпорацийн соёлыг тэргүүлэх байр суурь эзэлдэг бөгөөд түүхийн туршид гайхалтай өсөлтийг туулсан. Salesforce-ийн үүсгэн байгуулагч, гүйцэтгэх захирал Марк Бениоф сүүлийн хорин жилийн хугацаанд компанийг удирдан чиглүүлсэн буяны соёлын хэм хэмжээг бий болгосон. Salesforce-ийн шинэ ажилтнууд эхний өдрийнхээ тодорхой хэсгийг сайн дурын ажилд зарцуулдаг бөгөөд жилд 56 цагийн цалинтай сайн дурын ажил хийдэг. Энэхүү утга санаа, эрхэм зорилгод анхаарлаа хандуулснаар Salesforce-ийг Fortune сэтгүүлийн мэдээлснээр Америкт ажиллахад хамгийн тохиромжтой газруудын нэг болгосон бөгөөд ашгаа ч бууруулаагүй: Salesforce-ийн хувьцааны үнэ өнөөдрийг хүртэл жил бүр дунджаар 26%-иар өсч байна.

Байгууллагын соёлыг хэрхэн сайжруулах вэ?

Байгууллагын соёлыг сайжруулах гол арга замууд нь:

  1. Ажилтны ажлыг тодорхой зорилготой холбох
  2. Ажилчдын эерэг туршлагыг бий болгох
  3. Ил тод, жинхэнэ бай
  4. Тогтмол бөгөөд утга учиртай 1:1 секунд төлөвлө
  5. Ажилчдыг байнга хүлээн зөвшөөрөхийг дэмж . . .